Somnade hos Sandra

Hamnade tillslut hos Sandra, vi skyndade oss till konsum grymt snabba var vi! Där träffade vi några roliga filurer sen åkte vi hem med en cola, chipspåse och en mjölk rikare. Typiskt tobbe så kommer han på att han vill ha pizza när vi är hemma igen, och alla kök stänger vid 10. Som tur var för hans del så var OVE's gatukök öppet så vi åkte dit. Sen satte vi på million dollar baby. Grymt bra film faktiskt men jag somnade. Vaknade till runt halv 1 och då sover Sandra och Tobbe också så jag gick hem :)

Kvällen blev ändå helt okej, fick kommer ut lite:) Nu ska jag hämta något att dricka för är hur törstig som helst sen ska jag sova! Kommer antagligen vakna av min syster i morgonbitti. Hon ska till branäs och samlas kvart i sex på morgonen! :O bäst för henne att hon går tyst.

Hinner inte skriva något innan matchen imorgon så det får helt enkelt bli på kvällen när jag kommer hem. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

GODNATT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0