110109

Hej,  jag har precis flyttat från devote (http://malinisabell.devote.se). Varför bytte jag? Jo för att jag kände att för det första att det var dags för ett byte och många har sagt att blogg.se är så mycket bättre än devote så det är väl bara att testa eller hur? Jag är en sån människa som älskar att testa nya saker:)  För det andra så är det för att kunna vara lite mer sjävlständig. På devote så var det dom som gjorde jobbet kändes det som. Så nu gäller det. ! Jag kommer börja neutalt direkt alltså inte rabbla upp hela min livshistoria som jag gjorde på devote. Är det någonting som ni vill veta, fråga. Om ni inte vågar göra det så gå in på min gamla blogg så hittar ni säkert svaren där :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0