200109

Sådär det var lilla pappsen som ringde och sa att han inte kunde köra mig ikväll så jag får ta vagnen.. suck...

Inätt sov jag så jäkla skönt, jag somnade typ halv 11, mådde inte riktigt bra.. förkylning vettu.. Men jag har knarkat panodil nu så det kommer vara lugnt till matchen,. Jag vaknade sen vid 6 av att mamma satte på badvatten. Badrummet är precid bredvid mitt rum och det är inte speciellt tjocka väggar. Det är hur skönt som helst när man börjar tidigt men inte alls när man börjar 12! Men jag somnade om tillslut och vaknade igen vid 9 av mobilen som plinga. Det var en kompis som sa till mig att se det nya one tree hill avsnittet. Jag flög upp ur sängen och satte på datorn och där var det, jag satt som fastbunden framför datorn. Det var lika bra som vanligt. Klockan blev 10 och jag kom på att jag skulle ju åka en timma senare ! jag satte på MTV med soround (?) ljud på högsta volym och gjorde mig i ordning.. Det var nått tjej tema idag och musiken var grym!
Blir man inte pigg av musik då eller ?! :D

Vagnen tog mig till centralen när jag mötte utt bebban och sandrew, vi tog sällskap till squashhallen där vi skulle spendera idrottslektionen. Det var verkligen skit roligt, första gången sög jag men det blev bättre och bättre för varje gång! någonting som ni måste testa. Nästa tisdag ska vi också börjar gymma, taggad Linnea ?! :D

Efter lektionen köpte jag och sandra glass, mitt i vintern haha men det var grymt gott. Annars så hände det ingenting speciellt. Min vagn som ska ta mig till hallen går kvart över 6 så funderar på att sova lite innan matchen så att jag är pigg och full av energi sen!! Vi hörs senare.

PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0