210109

Pratade med tjejerna från skolan och dom var inte speciellt glada öve ratt gå från halv nio till halv fem. Det är inte snällt. men imorgon blir det gött igen ! en lektion och börjar klockan 1. Super duper. På kvällen blir det kanske frölunda för min del, mamma ska dit med jobbet och hade en biljett över me ndet var inte säkert så vi får väl se.. Det var år sen jag var på hockey faktiskt. Sen är det fredag och tre lektioner, 8-10.35 sen är det heeeeeeeeeeelg!

Match är det första som sker på fredagskvällen sen blir det partyparty ! mer om det på fredag det är ju trots allt bara onsdag idag..

Idag har inte alls varit min dag, sov till 11 typ, sen gick jag upp tittade på desperate housewives och 90210 sen somnade jag igen. Så som jag har sovit asså helt sjukt. Jag skulle ha pluggat fan, vi har hur mycket skit som helst att lämna in nästa veckan :( två GIGANTISKA prov! Fy sjutton imorgon blir det pluggpluggplugg asså... Nu ska jag mysa till det här inne med ljus o grejs. Vi hörs imorgon.. Puss och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejhej! besök gärna min blogg och prenumerera på bloglovin.com om du har det! alltid modetips och annat kul… sexigaste bikinis och snyggaste väskorna/kläderna! Hoppas du gillar den!

Ha det super bra!

ccristin.blogg.se

2009-01-21 @ 22:45:03
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0