220109

Godmorgon folket ! Hur är läget ?

jag låg och tittade på the hills igår och hade tv:n på i bakgrunden så börjar NCIS, har ni sett det? Jag hade ju inget ljud på men jag vände blicken dit ett par gånger och tillslut fick jag pausa the hills för att fortsätta kolla på NCIS. Sjukt spännande var det igår, jag kunde verkligen inte dra mig ifrån det!
Jag somnade väl runt halv 1 men det var ju lugnt idag eftersom jg börjar sentsent, klockan 13. Men Sandra den busen måste till skolan innan för hon har PH ( personlighandledning typ) vilket jag har mitt på dagen på måndagar men det spelar ju inte så stor roll. Hon har kvart i ett så det gör inte mig någonting alls, hade vart skillnad om det var tidigt tidigt på morgonen ^^

Jag läste precis min mail, hade fått ett från min idrottslärare där han informerade om en skidresa till branäs, ska man anmäla sig? jag kan inte riktigt bestämma mig, jag vill ju inte åka ensam med en massa treor liksom, det är kanske bättre att åka typ nästa år eller kanske t.o.m om två år. Treorna har nämligen förtur och då kommer det ju vara mest treor på bussen liksom hur kul är det ?
Sen hade jag skickat ett mail till en kille på göteborgs handbollsförbund angående domarkläder, vi har haft lite problem med att beställa. Idag svarade han och vi ska visst gå till typ intersport, ( ingen aning att dom hade ) och kolla där. Det är ju perfekt. Jag fick en lista igår på matcher som jag ska dömma i februari, Fyra stycken blir det och det räcker gott och väl.

Hockey ikväll? ja vi får väl se, min mamma brukar vara seg med att höra av sig också, alltid i sista sekund, får väl ringa henne efter skolan sen :) Jag återkommer i eftermidda med lite annat smått och gott :D

Pusssspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0