240109

Oj nu va det allt ett tag sedan jag skrev, Igår då. Jag mötte upp sandra efter matchen som vi förlora..... Vi skulle åka till Bella som hade fest. Vi träffade på ett töntigt gäng på bussterminalen orkar inte gå in på det. Väl på festen så kom det och gick folk hela tiden, har aldrig hälsat på så många personer, men det var grymt kul ändå.. Har saknat bella så. Även paulin var där. Båda två var mina gamla klasskompisar. Hja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det var kul helt enkelt.

Imorse åkte jag och pappa först till tippen och slängde lite skit och sen till allum för att försöka hitta domarkläder. Tyvärr så fanns det inte.. :( Men beställde faktiskt direkt när jag kom hem på svenska handbollsförbundets hemsida !

Sen var det dags för träning, den var så otroligt tråkig. Allt gick bara skit.. Man kände verkligen att man var slut i kroppen efter veckan som gått. Som tur är så ska jag inte spela igen förän på söndag så har tid att vila. Visst är det träningar och sånt imellan men ändå :)

Snart är det handboll som gäller sverige-frankrike sen blir det bio med de bästa :) vi hörs igen senare :) PUUUUSS

(bilder från igår kommer men sandra har dom ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0