280109

Sådär nu var också den matchen avklarad. Ingenting att prata om egentligen men det var nått annat att se tjejerna spela i lisebergshallen vilket vi också ska göra den 18de tror jag :) Men dom var lika duktiga som alltid [v.
Träffade moa också, så synd om henne, det är ju hon som brinner för det här mest! Fan också. Det är inte alls kul att se henne sådär.. :( Nej nu ska vi vara positiva. Hon är tillbaka om endast två månader vilket är bra! Hade det varit av så hade hon vart tillbaka om ett år typ :) 

Jag och emelie spelade lite i pausen, det pallade inte min axel. Nu värker den värre än någonsin, borde kanske ta och kolla upp den? Någon som har nått tips på en bra läkare i Göteborg som kan axlar? TIPSA!

Nu ska jag faktiskt plugga lite och sen sova. Imorgon är det ingen lång dag. Typ 20 min eller nått vilket är toppen! Då kan man plugga.. Ska gå upp tidigt också så ger jag pluggandet mycket tid. Sen på kvällen är det träning GÖTT! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0