äntligen helg!!!

Gud va skönt! Detta är ju så skönt. Det jobbiga är att jag precis kommit in i sömnen men men det får vara ^^ haha helg är ju alltid helg :)

Idag ska vi åka och fika, vet fortfarande inte vart har en massa att välja mellan. Men vi får se vart fötterna tar oss ^^
Skolan va cp tråkig som vanligt. Jag längtar faktiskt till nästa vecka med det nya schemat och allt hahaha..

Jag har varit så duktig och städat mitt rum ordentligt. Verkligen. Det är så skönt med nystädat rum men jag hatar verkligen att städa men eftersom jag hade det som nyårslöfte så fick ju jag göra det i vilket fall..

Vad ska ni hitta på i helgen ? (aa)
Imorgon har jag lite planer men inget som är bestämt ännu. På söndag är det dömningsdags ! gud det börjar kännas i magen nu och sen efter så är det match. Vi ska ju spela en himla massa matcher de närmaste dagarna. Lördag, söndag, tisdag, fredag, söndag, onsdag och söndag igen. Jag ska ju självklart inte spela alla men ett par kommer det allt bli.
Nu ska jag göra mig lite iordning och så min farbrors fästmö är här också så ska vara lite social ^^.

Puuusss

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jätte fin blogg och jag ska väll titta in här fler gånger. Ha en underbar kväll nu :)

2009-01-17 @ 00:57:08
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0