äntligen

Nu är jag helt färdig med uppgiften i Naturkunskap A. Ska aldrig mer skriva ett arbete på en fredagkväll.. Det ser också ut som skit i mitt rum men det orkar jag inte tänka på nu utan gör det imorgon. Ska strax gå och lägga mig, bara sitta vid datorn liite till (aa)

Imorgon är det träning vid 2 och sen på kvällen fest hos en klasskompis antagligen. Men eftersom jag har tidig match så blir det nog inte så mycket drickande utan ska mest umgås med folk och sen åka hem hyffsat tidigt :) Det blir nog jättebra. Sen är det match på söndag 10.40 betyder att det är samling 09.40. Nu börjar dom tidiga matcherna igen. Tur att vi är som bäst tidigt på morgonen :D! haha

Vi hörs imrogon då jag hoppas att kameran fungerar ingen så att jag kan ta kort på mitt hår, som det inte har hänt så mycket med efter färgningen, får nog göra det en gång till.

Sov så gott allihop. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0