bänkad framför datorn

Hemma idag, förkylningen har gjort så att jag vasrit uppe hela natten, har nog sett nästan alla the hills avsnitt nu. Sista gången jag kollade på klockan så var den 04.34 sen kommer jag inte ihåg mer så somnade väl då. Skolan började halv 9 men jag struntade i den. Sjukanmälde mig, jag är ju trotsallt sjuk också liksom. Vi gör inte så mycket vettigt i skolan nu ändå, har mina spioner i skolan som uppdaterar mig om det skulle vara någonting :)

Idag blir det tvtvtvtvtvtvtv, desperate housewives, 90210, HANDBOLL!, och the hills :D perfekta vilodagen, tänk att ha en ledig onsdag, fan va gött det hade varit. Men nej nu ska vi inte klaga jag älskar mitt schema och det kunde inte varit bättre !

Puuuuuuuuussss


Kommentarer
Postat av: Linnea

tro mig lilla malin..

efter vår första onsdag med det nya schemat är jag helt fucking sluuut! Dunkande huvudvärk o sega ben efter alla trappor. Precis haft en jättekul ph-samtsal. och vet du vad det bästa är? klockan är BARA kvart över tre, yeeey lång tid kvar till klockan blir halv fem!



Å d värsta är att ja va på sjukan hela fucking natten med, ser du vart ja vill komma malin hahah.

DÖDA MIG!

2009-01-21 @ 15:15:25
URL: http://lldeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0