Bättre sent än aldrig...

Gud vad jag hatar mig själv för att inte ha laddat upp bilder från thailand. Men här kommer det ett par iaf :) <3



Min favoritbidl



Mathilda och världens sötaste hundvalp!



en till favorit :)



Vit något vattenfall :) ( Inte det största direkt! )



Elefanttur



Världens sötaste thaibarn



Jag och farfar vid någon fyr



Vilda apor. Ja VILDA!



Vilda apor



Vi påväg till MBK, ett stort och grymt billigt köpcentrum!



Första dagarna, vit som snö!



Båttur, Denna ö var drabbad av tsunamin men sanden är fortfarande lika vit och vattnet är fortfarande lika blått. Åh jag vill tillbaka!!!



Vi simmade igenom denna grotta. Snacka om svart, på andra sidan var bara ett hål med en strand, det är det vi ser nu. Om man skulle simma in i grottan härifrån kommer man ut på öppna havet eller i vårt fall tillbaka till båten ^^



Hitta felen ?



Alla kineser gjorde denna pose och jag kände mig nästan som en ibland ^^



Gissa vart vi bodde nr 1 ?


Gissa vart vi bodde nr 2 ? ;)



Denna får avsluta, mer kommer kanske en annan gång, får se ^^

Nu ska jag sova, Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Micaela

Självklart :)

2009-01-26 @ 23:19:36
URL: http://micaelabergne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0