biokväll

Sådär nu var jag hemma igen. kom hem för ca en timma sen men har gick lite andra småsaker innan jag satte mig vid datorn.

Filmen då, den va grym asså verkligen asbra! Jag har alltid tyckt om wallander och denna film gjorde mig verkligen inte besviken. Har ni sett alla andra filmer men inte den här så ska ni verkligen se den, så bra!

Nu sitter jag med kaffe o grejer för att jag måste hålla mig uppe ett bra tag till. Ska se landskampen mot USA som börjar 02.30. Jösses hur ska det här gå. Men mina kära pojkar från IFK ska ju få spela liksom! :D äh får sätta på kaffe eller nått för att hålla mig pigg. Nu ska jag iaf titta på the hills och få tiden att gå lite, bästa tidsfördrivet kan ja säga : )

Imorgon blir det antagligen fika men Angelica, ska se om jag kan hitta någonting spännande i stan också. Sen vid 5 är det match. Juniorerna spelar men jag ska allt åka dit och heja på dom ! : )

Puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0