Dagens planer

[ x ]12.00 -12.30 Frukost
[  ] 13.00-13.30 Städa
[  ] 14.00 -16.00 träna
[  ] 16.30-  Mammas jobbarkompis + barn kommer på middag
[  ] Kvällen  Fest hos Mathias ?

Ja det är fullspäckat idag men jag ska allt försöka att blogga.  Jag fick verkligen min skönhetssömn inatt. Sov i 12 timmar! Det är perfekt, nu är jag fit for fight för en utekväll ! :D Ja vi får väl se hur det blir med den saken, först ska mammas jobbarkompis och hennes två barn komma hit på middag. Det blir väl trevligt men min mamma är inte direkt smart så hon har sagt att middagen är klockan 4 då min träning slutar. Vi får väl se hur denna kvällen slutar.

Det är planerat att åka till Mathias på fest idag, får se om jag vill och känner för det, det hade varit grymt kul men då kommer jag få åka hem själv mitt i natten och det är inte riktigt min grej, vi får väl se :) Det löser sig alltid!

Nu är det städdags! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0