"familj på väg"

Jag sitter just nu och kollar på familj på väg, sett den? den är iaf helt sjuk och robin williams är så jävla grym! Det som är jobbigt är att den är så himla lång. Men det är väl inget problem för mig eftersom jag ändå inte kommer somna.. som vanligt.
Imorgon är det skola igen, usch och fy, okej visst jag har bara tre lektioner men ändå har en massa att göra. Ska göra en redovisning tils på onsdag och har ett engelska prov på torsdag. men sen är det klart ! Nästa vecka får vi ett nytt schema också! :O jag som tycker om mitt schema :( hoppas detta blir bra, det ska tillkomma ett nytt ämne med. Naturkunskap. Ingen aning va det innebär men det är väl som NO i grundskolan? typ kemi och biologi och sånt. Nej nu måste jag sova, hörs imorgon :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: jaaaag!!

wooohoooo!!!! nyy blogg:D:D

2009-01-11 @ 22:48:32
Postat av: Anonym

woooohooooo!!!!

2009-01-11 @ 22:49:42
Postat av: moa

hahaha, jag ser också på den x) heeeelt sjuk ;D

<3

2009-01-11 @ 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0