finally home

Vilken hemsk dag ! alltså verkligen, Jag ville bara hem. Som ni såg förut som somnade jag på de två första lektionerna sen fick vi lite mat i oss och det gjorde oss så mycket piggare. Eller inte, jag åt en smörgås + cola ( VARNING!!!!!! ) och sandra åt fil med musli. Inte så speciellt lunchaktigt om man säger såå..

Därefter var det matte som gällde. Lektionen gick fort den va bara 40 min så inte så konstigt kanske. Sen var det PH samtal, där vi inte gjorde så mycket, min lärare uppmanade mig att gå på workshop, men man går inte på lektioner som inte är obligatoriska om dom inte fungerar!
I början av terminen gick vi på workshop hela tiden men efter ett tag insåg vi att det inte var så bra som det borde vara... Vi slutade att gå och kände att det var mycket skönare att plugga själva istället för i ett klassrum fullt av folk. Eller vad säger ni? Lärarna kan tjata hur mycket dom vill men behöver man hjälp så ber man om det. Om det är så att man ligger dåligt till i ett ämne så ska läraren i det ämnet säga till och veta om att jag kommer på den och den workshopen och då lägga tid på mig och inte på en massa andra som kanske inte alls behöver den hjälpen som jag behöver.

Därför har vi nästan lagt ner det och vi arbetar på vårt sätt vilket fungerar superbra! Det var inte meningen att jag skulle prata om det här men va tvungen att få ut det ^^
Efter PH-samtalet så var det naturkunskap som stod på schemat. Först föreläsning med alla SP och sen lektion med endast vår klass.

Denna dagen var så sjukt onödig egentligen, inga lärare tog närvaro så de antar väl bara att vi är där och sen de som inte är där får ju självklart närvaro ändå.

Nu är jag så sjukt trött på skolan och dess hundratusentalssystem så nu ska jag sova en timma och sen plugga hela kvällen! Vi hörs senare PUSSS<3


Kommentarer
Postat av: Bompestjej<3 (Camilla)

Hej:)

Trivs du på kunskap?:) I vilken stad bor du?

Ha det bra, kram<3

2009-01-27 @ 23:27:35
URL: http://bompestjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0