Frikväll

Sådär, nu är jag nästan färdig med allt. Självklart så har skrivaren pajat så måste skriva ut på svartvitt i skolan imorgon... =/ men det får vara så, jag har int ens haft en vecka på mig att göra detta så.. ^^

Eftersom jag nästan är färdig så har jag bestämt mig för att ha en pluggfri kväll. Jag borde faktiskt plugga engelska eftersom jag har prov på torsdag men det orkar jag inte. Så jag får skylla mig själv. Ska göra resten imorgon (aa)

Första lektionen imorgon är Idrott klockan 12.30 ! Vi ska friidrotta... Gud va jag hatar det... Sen har vi samhäll och svenska. Hoppas att cecilia är sjuk imorgon också ^^ så vi slipper svenskan. Det är segt att sluta 16.40.. Och sen har jag träning halv 7 så hinner knappt hem innan jag ska åka igen. Hoppas bara inte att det regnar :s Nej nu ska jag gå och titta på las vegas.

Puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0