frööööööööööööööölunda!

Nu efter många timmars väntande ringer mamma och säger att biljetten finns kvar till mig och att vi ska mötas utanför scandinavium halv 6. Nu kommer den vanliga frågan vad ska man ha på sig?! Kommer det vara kallt/varmt där inne? Jag skulle chansa på att det är ganska så kallt där inne så det får bli uggs, svarta jeans. Idag i skolan hade jag en stickad tröja men den är väldigt hålig så ska se om jag kanske hittar någonting annat snyggt ^^ ska ju dit med mammas jobbarkompisar liksom då kan man inte se ut som hej kom och hjälp mig..

Skrev in all spanska grejs på datorn så nu får jag vara färdig för idag. Vagnen går om en timma exakt nu! Vi hörs ikväll efter matchen.

Pussss

P.s någon måste hålla mig uppdaterad med handbollen!!!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0