Godmorgon

Har redan haft två lektioner. Jag och sandra somna på båda, har aldrig somnat på en lektion innan ! Vi hade först engelska då vi kollade på film, the chamber, någon som har sett? Jag tyckte att den verkade bra men det är alldeles för tidigt att kolla på film liksom. Inte konstigt att man somnar.  Sen hade vi religion där vi också kollade på någon film. En dokumentär typ. Somnade där också, den va typ på tyska/engelska/svenska. Man fatta ingenting.

Om exakt en timma här vi matte. Fy fan, mitt huvud är verkligen inte med idag. Efter matten har vi naturkunskap två gånger ! först föreläsning med alla SP-klasserna och sen bara vår klass då jag hoppas att vi ska arbeta med uppgiften som alla fattar noll på !! Nej nu måste jag plugga spanska. Det är prov på onsdag och jag kan ingenting :s

Pusss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0