Godmorgon

Hur mår nI?
Helt sjukt, jag somnade vid ett igår skulle jag tro det var 6 timmar sen och nu är jag inte alls trött. Okej lite trött kanske men inte alls sådär överdrivet så man går runt och gäspar hela tiden:P
Det är strax frukosttime sen vid 8 ska jag ta vagnen till skolan. Idag är det religion och historia som står på schemat, ingen estetisk verksamhet och det är bra för min del eftersom jag måste göra en redovisning tills på onsdag!!

Vad har ni för morgonrutiner nu när skolan börjat? jag själv slår alltid på tvn och tittar på the voice och i pausen skyndar jag mig upp och hämtar frukost sen skyndar jag min ner igen och äter i sängen. Det är det bästa som finns! :D

Oj nu är det reklam! måste gå. Hörs senare när jag kommit till skolan (aa)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0