Handboll

Sådär äntligen hemma. Trodde att det skulle bli en lugn träning men den va hur jobbig som helst.
Vi spelar ju med klister eller lim eller vax man kan kalla det vad man vill, jag kallar det klet ;) men iaf, i den hallen som vi tränar  i 2 av 3 gånger i veckan får man inte använda klet och det är helt sjukt. Ändå får de små pojkarna och flickorna använda den stora hallen medans vi som är 30 pers får vara i en hall som är hälften så stor som en vanlig hall. Vi får inte plats !!! Och klet är ett måste! det märktes idag. Ingen satte mål som var meningen eftersom det var extra hård träning för målvakterna.

Nog pratat om det ^^ jag vill såååå att det ska vara helg inte för att det är någonting planerat men det är så jädra tråkigt att gå i skolan men detta halvåret har gått sjukt snabbt så det tar nog inte speciellt lång tid ändå ^^

Imorgon börjar vi 8.45, alldeles för tidigt.. Jag måste verkligen lägga mig i tid, men jag somnar aldrig jag fattar inte! jetlag fortfarande eller?  Första lektionen är matte också, inte bra, inte bra.. sen är det engelska och till sist spanska. Jag måste också öva på min redovisning som jag ska ha 14.30 ! nervös nervös.. Jag har inga problenm att prata inför folk men ändå...

Nej nu babblar jag om ingenting. NU är det AA (andra avenyn) som gäller !

PUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0