handboll,handboll, handboll.

Hej! nu är jag hemma igen efter handbollsdagen.. Åkte till hallen och väntade, båda mina vänner var försenade.. snacka om panik! Det löste sig tillslut iaf. Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv men det var lugnt, Tränarna tyckte att vi var bra och dom fick veta innan matchen att det var min första ^^

Match nr två var tränarna lite mer emot oss. Dom skällde och jag var grymt kaxig tillbaka, kanske lite för kaxig så jag ber om ursäkt för det till kroppskultur p97s tränare :)

jag var så nervös så jag skakade, men det var grymt roligt ! jag kommer lätt att fortsätta med det här. Vi åkte sen till partille centrum och åt på paprika, jag var så hungrig :O grymt gott. vi satt och snackade om alla misstag och om alla konstiga spelare vi träffat på ^^

Sen var det dags att spela själva, jag var supertaggad och kände på  mig att vi skulle vinna ! vilket vi också gjorde. snacka om skillnad mot sist vi spelade mot dom borta. sjukt brsa jobbat tjejer ! nu kör vi igen på tisdag ! vi har en massa matcher nu framför oss.

Sitter nu och tittar på handbollen på tv. Gud snacka om handbollssöndag. men iaf. Sverige har fått 8 utvisningar på 30 minuter. Helt cp! det kommer bli minst 2 röda kort i denna matchen! 
 Sydkoreas mål är inte heller och leka med ! så snygga mål, dom har nog inte gjort ett normalt på hela matchen! Jag ska fortsätta att titta nu men vi hörs senare ikväll <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0