HEEEELG!

Fredag är en av dom bästa dagarna i veckan, eller inte dagen utan kvällen! Då är man liksom ledig i två dagar plus att vi har ett bra schema så vi slutar ju egentligen halv 11! Så det är faktiskt den bästa dagen :)

Skolan va seg idag, jag satt mest och läste sandras bok, prinsessan och mördaren. Hur bra som helst! Satt under två lektioner och läste men jag hann ju inte direkt klart, Sandra får berätta sen hur den sluta ;)

Nu ska jag göra naturuppgiften, den kan väl inte ta så lång tid att göra ? Så är jag klar med den så slipper jag sitta hela helgen. Ikväll har jag ingenting pågång ännu. Har fått besvär med svanskotan efter träningen igår, hoppas att det går över och inte blir värre det pallar jag verkligen inte, inte nu!

Idag åker min bästa vän till typ södertälje eller nått för att tävla. Bajs på henne. Men hon får all lycka till här ifrån iaf ! :D

Ni blir det natur, Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0