hemma

Nu sitter jag här i min soffa och kollar lite facebook så har en gammalklasskompis en otroligt konstig status, och har haft en massa konstiga statusar de senaste dagarna! jag och hon var så jädra bra kompisar så sa det pang när vi bytte skola och nu har jag inte pratat med henne på alldeles för länge !

Skolan har väl varit helt okej, den kunde varit bättre men men vad ska man göra. ? hade däremot tråkiga lektioner.. Men nu är jag hemma och ser fram emot morgondagen ! snacka om bästa dagen på veckan haha. Har en lektion idrott som ändå är den bästa lektionen i veckan sen på kvällen är det match ! :D Men det är fortfarande bara måndag.... Ikväll är det sverige på tv igen, tror att det ar kroatien idag men är inte säker. Hnadbollhandbollhandboll ^^

jag ska ladda upp lit ebilder från idag i ett senare inlägg. Nu börjar OTH, vi hörs senare <3

Oj jag höll nästan på att glömma ! Idag fyller också Nicklas år ! grattis pojken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0