Hemma, finally.

Ja äntligen! Snacka om lång skoldag. Ändå har det varit ganska så okej, inte så speciellt långa lektioner, alla har varit en timma. Men ändå är det lite konstigt om man är snabb på att räkna så har jag varit i skolan i 8 timmar idag och 5 av dom har varit lektioner. Men nu är det äntligen slut och imorgon ska vi bara ha ett informationsmöte om valen inför 2an vilket känns otroligt skönt. Sen ska jag lägga precis hela dagen till matematik. Har ju prov på det på fredag.

Jag har funderat länge på varför skolmaten är sån skit? Någon annan som tycker det ? Idag kunde man också läsa i tidningen om ett skolkök här i göteborg som plockat upp spagetti från golvet(?!). Det är ju bara sjukt. Idag iaf så var den inte mycket bättre, en timma efter öppning alltså vid 12 så var det helt slut?! asså detta är ju sjukt. Så får det inte vara ! Vi fick i alla fall äta fil med müsli. Ebba och Mathias hade sin lilla kombination, dom är alltid lika sjuka ^^ här får ni se, någon som kan gissa vad det innehåller? ;)



Nej jag tror att det är omöjligt att gissa, det är i alla fall vanlig naturell fil, müsli och KANEL! vem fan har kanel i fil liksom?! Ja det är inte en lugn stund med ebba. Man skrattar alltid lika mycket ^^

Nu ska jag strax äta middag och sen åka till lisebergshallen för att se på juniorerna :)
Vi hörs senare PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Anna

från 0-9 har jag fått mat från den skolan som plocka upp maten haha snacka om att man e glad att man inte går där.. men mamma fick den ;)

2009-01-28 @ 19:40:02
URL: http://areinholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0