jag älskar min skola...

Ja idag gör jag faktiskt det, ni ska få höra.

Jag skulle möta sandra vid "trappan" vårt mötesställe när vi ska till skolan. Klockan blir 55 och det är tre minuter kvar till vagnen ska gå.. Jag smsar och frågar vart hon är, svaret blir jag vaknade nu. Jag kände på mig att hon försov sig ^^ men som tur va träffade jag en annan kompis som jag tog sällskap med till skolan :)
Sandra som är snabb av sig hann med spårvagnen som gick 10 minuter senare än min. Första lektionen va religion. Inte bästa lektionen att starta med efter helgen. Jag var redan sur för att vädret va kasst imorse. Okej det regnade faktiskt inte men det blåste så man trodde att man skulle lyfta. sjukt mycket blåste det. Tillbaka till skolan, religionen höll på i typ 30 min sen fick vi sluta. Vi gick då till klassrummet där vi ska ha historia. Klockan blev kvart över nio det är då vi börjar. Den blev tjugo över. Sen tillslut kom vår samhällslärare och sa att hist. läraren va sjuk! det betyder ingen basgrupp i eftermiddag heller! så idag slutade vi klockan 9. Snacka om gå måndag!

Planen var att jag skulle stanna i skolan och göra klart min redovisning men det fanns inga lediga studierum och alla andra åkte ju hem. Det slutade med att jag bestämmde mig för att åka hem jag med.
När jag går till hållplatsen och kommer till ett övergångsställe så kommer vagnen,. Jag börjar springa och ur min fick rammlar mobilen ut. batteri och allt bara flyger åt sjutton olika håll och det kommer massa bilar! detta va på övergångsstället. Jag hann samla ihop prylarna och hinna till vagnen. Tur var väl det. Så nu sitter jag här i soffan och hör Oprah i bakgrunden. Dom pratar om pedofiler och sånt. Helt sjukt! ska skriva om det senare.

vi hörs sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0