jävla skit

Ja så kan det gå. Träningen blev avbruten idag. En tjej i laget skadade sig rejält och det är inte hon som skriker och gråter i första taget kan jag säga. Det känns förjävligt att se henne sån. Men sånt händer. Allt kommer bli bra inom sin tid. Det finns ingeting som man kan göra åt det nu. Hon fick åka till akuten det är allt vi vet.

Nu är jag duschad och klar och ska faktiskt snart lägga mig. Ska läsa igenom spanskan en sista gång också. Imorgon börjar vi så jävla tidigt. går från 8.30 - 16.30. Alldeles för länge. Får se om jag orkar ta mig till liseberg där tjejerna spelar eller om jag stannar hemma och pluggar. Vi tar det som det kommer !

Vi hörs imorgon bitti, Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0