Jösses, förlåt!

Jag glömde av att skriva imorse, förlåt. Men nu kan jag sno lite tid :) Sitter med folket och tittar på mr bean, jag fattar inte varför folk tycker att han är rolig. Jag må ha bra humor men det är inte roligt!

Vaknade typ 11 i morse, drömde värsta cp drömmen, drömde att vi snodde en buss och körde runt i ett bostadsområde med en massa poliser efter oss. Till slut så lyckades vi skaka av oss dom och då skulle vi gå ut och springa iväg men det var bara takluckan som gick att öppna. Vi hoppade ju ut och jag bröt benet men sprang ändå .. Sen vaknade jag.

Vi bestämde oss för att åka in till stan och åka skridskor. När vi kommer fram, det var verkligen svinkallt ute, sjukt..  Och när vi kom fram så va det någon sorts match på isen så vi kunde inte åka, fan va surt det va.. Då åkte vi hem och sen kom dom till mig och vi spelade monopol :) ovanligt eller va säger ni?

Imorgon är det dömning igen :O nu börjar det bli nervöst asså.. mer om det imorgon :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0