let's dance

Precis när jag ska ta kort på håret när det är torrt och klart så  tar batteriet slut i kameran.. Det får komma in en bild senare eller imorgon (aa)

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på let's dance och äta min choklad! Jag skulle ju göra mitt naturarbete. Vilket jag inte gjort, eller jo jag har gjort hälften typ men det går absolut inte frammåt! shit panikpanik! Det ska ju skickas in på söndag! Jag får sitta hela natten :) Och vet ni va? Imorgon får jag sova läääänge ! Äntligen, det behövs verkligen, visserligen har ja träning men det är klockan 14 så det är ju lugnt,
På kvällen var det fest som stod på listan men jag får se, har ju fullt upp sen på söndag. Match tidigt på morgonen och sen döma hela dagen. Jag måste ju verkligen bli klar med naturgrejen.. Åh ångest!

let's dance nu, vem är bäst och vem är sämst?
Jag kör på Lajla, sen sämst är svårt, det finns många.. va tycker ni ? :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0