levande ljus

Nu sitter jag i mitt nystädade rum i pyjamas. Äter kvällsmat och har tänt en massa levande ljus och tittar på filmen Gigli. Jennifer Lopez och Ben Affleck är med, älskar ben! Har ni sett filmen armageddon? han är så bäst det och filmen är också så bäst! jag gråter alltid lika mycket när jag ser den, har sett den typ 400 gånger med ^^
Det är såååå mysigt och jag bara älskar levande ljus men det känns som att jag kommer glömma att släcka dom ! :S äsch jag glömmer inte sånt !

Nu ska jag fortsätta att titta på filmen. eller snart, det blev precis reklam.. ska passa på att göra mig iordning för natten då :)

Pusss




Dessa tre ljus fick jag utav Sandra och Tobbe i julklapp, visst är dom mysiga? och det lilla luktar äppelpaj. De står nu på bordet famför mig sen har jag.....



...två stycken sånna här små saker i mitt fönster och....



.... två stycken på byrån :) ( jag gör lite reklam för Wella flex också, grymt bra hårspray ! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0