måndag, back to school..

Nytt schema och nya tider. Idag är det inte så stor skillnad, vl började halv 9 innan och nu kvart över 8. Jag har precis ätit frukost, men dum som jag är så sitter jag i sängen och vet ni hur jobbigt det är att gå upp sen eller?
jag måste gå om en halvtimma så måste verkligen göra mig iordning men jag orkar inte! Nu ska vi ha en miniredovisning i engelskan, som man inte får betyg på (!) hur kul är det liksom? sen har vi en massa andra lektioner som jag inte riktigt vet, jag tror att vi ha religion två gånger eller så har vi naturkunskap två gånger, vi får väl se sen ^^

Slutar 15.30 idag, sen ska jag hem och bara vara, har ingenting planerat idag alls! imorgon är det dags för match igen, tur att vi bara har en lektion, idrott!! :D så jävla gött !

måste göra mig iordning nu, vi hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0