morsning korsning...

...som man säger här i göteborg!
Nu är jag äntligen hemma, men jag ska snart åka igen, ska på domarkursåterträff. Jag har inte gjort min prov dömning ännu men det löser vi nog idag :)

Jag hade min redovisning precis som gick sjukt dåligt.. alltså verkligen sjukt dåligt.. Imorgon är det engelska prov det är gramatik och jag brukar vara ganska så bra på det men ska plugga lite innan jag åker och när jag kommer hem :)
Kommer säkert inte kunna sova idag heller, jag förstår inte.. Jag måste ha seriösa sömnproblem. Men grejen är att jag är inte speciellt trött på dagen så det kanske räcker att jag sover runt 6 timmar ^^

Nu ska jag byta om och sedan äta :) Vi hörs ikväll runt 22..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0