nu är det heeeelg!

Hemma igen efter skola och lite shopping.

Började skolan klockan 8 med svenska. Det snöade imorse !! dock är allt borta nu.. Men det snöa ^^..
Svenska lektionen va seg, vi gick igenom massa konsitiga saker, sen var det samhäll där vi gick igenom samhällsekonomi. Eftersom att jag kommer välja samhäll/ekonomi i tvåan så måste det ju gå bra för mig nu denna terminen annars känns det ju helt meningslöst liksom..
Efter det hade vi basgrupp, världens onödigaste lektione egentligen, vi gör verkligen ingeting vettigt. Sen äntligen så slutade vi !

Jag och Sandra åkte in till stan för att ta en buss till partille centrum. Som tur va såg vi bussen komma så vi fick srpinga till hållplatsen, annars hade vi fått vänta ett jädra tag.
När vi väl kom till PC ( partille centrum) så köpte vi lite småsaker på H&M.. Ingenting speciellt.. Ett läppglans och lite så. Snacka om att jag har saknat det ! hade alltid läppglans förr men lyckades alltid tappa bort det. Men nu ska jag bannemej hålla ordning på det ^^
Efter det köpte vi en liten present till vår vän som vi ska på fest hos idag. Hon fyllde år häromdagen. Och sen träffade vi faktiskt några gamla klasskompisar från högstadiet. Snacka om skillnad på skolor ! helt sjukt. dom har inga läxor eller någnting vilket är helt underbart medans vi sitter nergrävda i papper och uppgiter som ska bli klara innan lovet.
Vi tog sällskap hem och nu sitter jag här. Precis ätit lite och så.

Match idag! jag kan erkänna att jag inte är speciellt pepp men vi ska fan vinna ! vi behöver verkligen poängen! Och ikväll blir det fest hos en kompis som sagt. Det är väl så kvällen kommer se ut :)

Nu ska jag sätta mig vid TV:n och bara vara en stund. Det behöver jag. Nästa vecka är det gymkort som gäller! Nu kör vi hårt Linnea ! beach 09' här kommer vi !

Puss och kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0