pigg som en lärka

jag måste lära mig att sova tidigt nu när skolan börjat men det går verkligen inte! klockan är nu kvart över 12 och jag ska ju upp om 6 timmar typ, eller 7.  Jag kan verkligen inte somna, tips?

Jag underhåller mig iaf med criminal minds på kanal 5 just nu. Hur bra som helst, gillar sådana serier som typ, NCIS, CIS m.fl. Också helt tokig i one tree hill, gossip girl och 90210 ! sjukt bra är det men bäst är ändå one tree hill... Lille Jamie är så jävla söööt !

nej nu ska jag göra ALLT för att somna.  Godnatt <3



Kommentarer
Postat av: anonym

OTH är bäst

2009-01-12 @ 19:29:58
Postat av: Anonym

söt bild!

2009-01-12 @ 19:32:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0