Sandra är heelt slut!!

Började dagen med att gymma med Ebba! direkt efter de hade vi friidrott i 2 timmar. Jag tog Ebba på 400 med 5 sek! hahah:D det kändes bra! Men vi var nästan lika bra på allt! 60 meter, längdhopp, fast jag var lite bättre på höjdhopp och hon var lite bättre på kula. Hhaha sedan efter det var det simträninging i 2 timmar. Totalt blev de 5 h träning idag, och så blir det varje tisdag, lite för mycket, jag är helt slut! HAHAHA

Malin är lite mesig, fast hon vaknade faktiskt att inte kunna prata, så det var inte så konstigt att hon inte var med.:)

Jag kan nästan alla glosor också både i engelska och spanska som vi har tills i morgon.

Jag orkar inte gå och lägga mig så tidigt i dag haha är inte trött, måste plugga alla glosor igen. I helgen kanske ja ska till floda till tobbes kompis Ralle som jag aldrig träffat, får se hur det blir med det! haha / nu ska jag kolla på tv lite sen får vi se vad som händer! Godnatt/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0