Shopping

Jag tycker inte om mig själv för jag köper ju upp alla pengar direkt! Inte idag kanske men annars.

Jag köpte ett par svarta shorts från team sportia, de fanns på stadium men inte min storlek så fick hoppa det. Team sportia är alltid en bra affär tråkigt att den ligger så avsides. Sen köpte jag också en mascara eftersom min snart är slut, provar en ny nu. Värst va jag provar nytt känner jag men det var ju förändringsvecka liksom:) Sen en annan liten överraskning, hårfärgen, va blir det nu? hmm...

Nu ska jag gå och färga mitt hår. Vågar jag?! Sen kommer det ut bilder på det som jag köpt idag :)

Puuuusss!

Kommentarer
Postat av: smonki by selma

Fin blogg!:)

2009-01-30 @ 18:52:17
URL: http://smonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0