shopping

Jag var i stan förut och väntade på min kompis som faktiskt aldrig dök upp. Jag tröstade mig själv med att handla lite. Köpte en tröja och ett par chinos. Ska fota de sen så får ni se för jag hinner inte det nu :)

Snart kommer Linnea och vi ska åka till mölndal. Jag känner att jag måste plugga men vill inte så försöker bara glömma men känner att det inte kommer sluta så bra. Därför ska jag direkt nät jag kommer hem då ska jag pluggaplugga och plugga. Denna veckan blir ett helvete.

Vi hörs sen :D puuuuuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade du på dig byxorna idag? isåfall var de iallafall as snygga :D

2009-01-25 @ 21:11:06
Postat av: Linda Gunnnnnarssoni

det var jag som kommenterade * haha :D

2009-01-25 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0