sjuk??

Idag mår jag faktiskt inte riktigt bra.. Huvudet dunkar och förkylningen är tillbaka. Hur mår ni en regnig dag som denna ?
Visst blir man deppig av regn? och av vinter överhuvudtaget. Snö muntarar mupp mig lite faktiskt. Jag gillar inte snö men det bli så mycket ljusare. Regn är bara jobbigt...

skolan idag... vet inte alls vilka lektioner jag har eftersom vår lärare va sjuk igår. Vi ska iaf till friidrottens hus nu första lektionen som börjar halv 1. Ingen aning om vart det ligger :S men men vi hittar säkert ^^
Ikväll är det träning, ren målvaktsträning YES! det är så sköönt! Imorgon är det visst domarkurs återträff eller nått,  det hade jag glömt av haha.

Nu måste jag duscha! vi hörs sen puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0