skit också!

alla har ju dåliga dagar och idag hade alla i mitt lag det.. sjukt.. snacka om fail... men det är bara att ta nya tag på fredag!

jag har tråkigt och är hungrig så ska gå och göra mig en macka och sen blir det sovdags, börjar tidigt imorgon.. fy fan, 08.30 till 16.30, snacka om barnmisshandel!!!!! men sen är det gött på torsdag igen ! :D haha börjar 1 och har bara spanska !

jag tittar på någon film på trean med Wwill Smith, han är så jävla grym, men jag vet inte vad den heter någon som kan säga mig det ? :) Imorgon är det onsdag, alltså halva skolveckan har nästan gått sen blir det två asgoa dagar, tosdag/fredag sen är det match och fest på fredag, träning lördag och kanske match söndag igen, jävligt mycket handboll nu fram till lovet sen är det upphåll jättelänge :s varför gör man så liksom?

Reklam nu = maat ! Pusss och god natt

Kommentarer
Postat av: Lindaaaaaaaa på msnmsnmsnmsnmsn

independence day kanske? :)

2009-01-22 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0