Skolan

Nu är de första tre lektionerna klara bara två kvar. Snart är det också spanska prov och jag känner på mig att det kommer gå dåligt men jag kan inte heller plugga precis innan ett prov för då glömmer jag eller blandar ihop det. Är det inte så?

Vi har fått en massa nya uppgifter, eller en till i historia som ska lämnas in på lovet. Fan då va de lovet förstört liksom!!
Nej nu ska vi vara positiva snart är det ju sommarlov det är ju bara typ 16 veckor kvar eller nått sånt^^

Ni som undrar hur det gick med tjejen i laget som skadade sig så hade hon tänjt ut ett ledband som det också var en spricka i om jag inte missuppfattade. Det blir kryckor i 3 veckor och rehab i 8. Då är hon borta resten av säsongen. Hur ska vi klara oss ?! jag får la bli linje ^^ haha.

Nu ska det bli lite  naturplugg. När jag kommer hem ska ni få se en vacker bild på Ebbas lunch haha! Spännande spännande!

Hörs sen, Ha det fint (aa)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan, stackars moa :(:(:(

så jävla mongo att vi är 3 juniorer som är linjer och moa är ensam i af :(

2009-01-28 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0