Skoolan..

Vi har haft två lektioner, engelska och matte. Engelskan var bara så onödig, vi har faktiskt många sådana lektioner på denna skolan speciellt religion och engelska. Vi gör ingenting vettigt ! Så onödigt.

Blev precis helt klar med min redovisning som jag ska ha i eftermiddag, jag får nog improvisera för hinner inte plugga in det haha.. Nu ska vi snart ha spanska kan inte säga att vi gör så mycket vettigt där heller menmen,.. Life is hard.
Snart kommer det nya schemat också :O och imorgon har vi nog bara en lektion + att jag ska göra ett prov vid 11. börjar 1 annars. Men det är ganska så skönt att få det gjort :)

Nej nu ska jag göra annat :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Anna

ojj :O men man kanske kan ha mer eller mindre:P men om dt gör mkt ont kanske du borde gå till doktorn :) puss på dig!

2009-01-14 @ 13:27:01
URL: http://areinholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0