Skridskor, aj!

Jag tycker att det är grymt kul med skridskor verkligen men man får så jävla ont efteråt. I fötter och i ben det är helt sjukt. Hoppas att det gått över till träningen ikväll asså..

Vi höll på i 1 ½ timma det kändes osm 20 min verkligen och det var skit kul!
Några småpojkar ville verkligen visa upp sig, hahaa. Dom var nära på att välta mig flera gånger !

Här kommer lite bilder , mer kommer ikväll (aa)



Linnea va snygg i sin hjälm och frölundatröja (aa) ( hennes blogg finns på http://lldeluxe.blogg.se )



Johanna med :)



Båda tvåå..



Jag pratar alltid när folk tar kort...... -_-



Me on the ice



Hahah dom ramlade hela tiden !


Mer kommer ikväll :) pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0