sömnproblem...

Klockan är 1 och jag kan verkligen inte sova. Jag förstår inte va problemet är.. funderar seriöst på att skaffa hjälp, sömntabletter eller nått. Det här är ju onormalt.

Medans jag låg här i min säng och försökte sova hade jag på the hills, någon som tittar på det? Det är iaf sjukt bra, man kan hitta alla avsnitt på mtv:s hemsida.  Eftersom att det inte hjälper mig att somna så får jag hitta på någonting annat så ska öva på engelska och spanska glosor tills imorgon.

Imorgon ska jag gå upp halv 7. Lycka till Malin ! Jag kommer vara sååååååå trött. Sen ska jag ha degkläder på mig, det är det bästa som finns. Sen är jag grymt nervös inför redovisningen imorgon men det kan väl inte vara så svårt?
Jag kan berätta lite om min redovisning eftersom jag inte har något annat att hitta på.. Jag ska redovisa om misshandel och våld typ..  Ska visa en powerpiont med lite bilder och så :) äsch det var inte kul att skriva om..

Nu ska jag titta på 2 ½ men. Puuss och godnatt för er som kan sova (aa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0