SÖNDAG !!

På söndag spelar vi match mot Kvik sport. Alltså Jonna och Erika i min klass. Snacka om nervöst, men vi ska bannemej vinna det här! Måste ju kunna skryta lite på måndag i skolan liksom ^^ kommer ju dö här annars!
Jag och Jonna spelar på samma position och det kommer bli extra kul då liksom! men sen så kanske hon inte får spela efgtersom hon har en spricka i nyckelbenet men vi får väl hoppas ;-) Erika kommer jag inte ha så mycket med att göra men jag ska allt säga till hon som spelar där att kötta ;) hahahahaaha

Vi har aldrig förlorat mot dom och detta ska inte heller bli första gången (Y) !

mötte dom i kortedalacup i augusti då jag inte kände någon av dom, nu blir det lite jobbigare kan ja säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0