Sportfån

Ja det kan man verkligen kalla mig, hockey, handboll, fotboll.

Var ju på hockeyn idag, det var faktiskt kul och absolut inte sista gången! Träffade Tobias där inne också så vi träffades i pauserna. Snacka om att vi hade bästa platserna, sen var vi ju typ VIP med så fick massa mat och sånt haha ! passar bra till mig som är sån matis ^^

Direkt efter matchen skyndade vi oss hem för att se handbollen. Den är inte slut ännu men nu står det 23-21 och det är ca 10 kvar. sjukt! SVERIGESVERIGE!!! Kroatien har ändå hemmaplan liksom ! :O

Imorgon börjar jag 8 så måste sova snart. Är faktiskt lite trött. Jag och Sandra ska åka till allum efter skolan och köpa lite smink och så :) Tar inte heller med mig någon dator till skolan, den väger så mycket och behöver vi den inte så kan man ju lika gärna hoppa liksom ^^

Vi hörs imorgon innan skolan om jag inte försover mig.. Nej det får jag inte göra !! nu står det 26-22 till kroatien i handbollen. FAN!

Hörs imorgon puuuuuuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0