stressstress

Nu är jag hemma, men ska åka till hallen om 10 minuter.. Pappa är så snäll och kör mig ;)

Dagen då, hade idrott vid lunch jag började som sagt 12.30 idag. Friidrott. Sämst! hatar det verkligen, jag gillar idrott men absolut inte friidrott.. Jag tog en massa bilder som jag laddar upp ikväll!
Sen åkte vi till skolan där vi hade samhäll och svenska. Svenska lektionen var med en annan lärare idag som inte var så himla bra faktiskt.. Det var en utav dom längsta lektioner jag varit med om och ändå är den bara 40 min. Tiden gick sååååå långsamt! Sen kom mamma och hämtade mig eftersom jag tränar idag så hinner jag inte ta vagnen.. Så nu sitter jag här, ombytt och klar. Väntar bara på pappa så ska vi åka:) 

 Vi hörs ikväll och glöm inte att andra avenyn börjar idag!!

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0