syskon!!

Det typiska att ha en syster att grejer försvinner lite hejvilt. Som idag så försvann ett par örhängen. I stundens hetta blir man skit förbannad asså verkligen trodde att jag skulle slå sönder nått ! men sen så vet man hur dum hon känner sig sen när man skällt färdigt när man kommer hem efter skolan. Men både hon och jag vet att hon kommer allt få höra sen när jag kommer hem!

Nu är provet klart och det är en timma kvar tills nästa lektion. Sitter helt själv i ett rum och tittar på the hills ^^ hah asnart har jag sett allt, eller har 2 säsongen kvar visst . Ikväll är det handboll igen :D !!

Pusss

Kommentarer
Postat av: ...

okej bra, men jag hade mina örhängen idag så..

2009-01-15 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0