torsdagar <3

Jag bara så älskar torsdagar! Man kan sova länge, nästan utan att ställa klockan, ta det hur lugnt som helst, åka in till skolan i lugnt och ro ha en lektion och sen åka hem igen! och det bästa idag är att man inte behöver bära med sig den där datorn som väger 456 kg och så har man inga axlar kvar sen, men det slipper vi idag,  snacka om paradiset! Jag älskar det!

Fan! nu är jag förkyld igen, eller om det är en sån där moirgon grej ni vet, man vaknar helt täppt men sen under dagen blir det bättre. Jag vet faktiskt inte, vå får väl se sen :)

Nu ska jag äta frukost, muums! Kaffe, macka och flingor är super. Fick värsta suget efter gröt, fick ju inget i vintras eftersom vi åkte till thailand. Jag ska be mamma köpa det idag. Gud så gott :D! Får ni också sådär vissa dagar bara helt plötsligt att man blir sugen på någonting som man inte kan få? Det får jag ganska ofta kan ja säga..

Frukost va det ! hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0