Torsdagkväll

Usch va träningen va tråkig, eller den va ganska rolig för att jag och julia (en i laget)  var så otroligt övertrötta så vi skrattade åt allting, men det som var tråkigt var övningarna. Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon. En massa teknikövningar och sånt. Ni som spelar vet vad jag pratar om. Underarmsskott, vikskott, kontringar, alla sortes passnigar. ja en massa tråkigt.. Hoppas att det blir bättre på lördag då vi får vara i den stora hallen OCH vi får äntligen ha klister!!! Vi är i en mini hall på vardagarna där man inte får använda klister och det förstör ju vår träning så enormt mycket. Det ska bli spännande att se hur det går på söndag också, man ska absolut inte tro för mycket, Sport kan nog ha tuffat till sig lite, vi får väl se :))

Nu är det dusch som gäller och sen lite plugg. Imorgon börjar jag 8, alldeles för tidigt på en fredag men iaf, vi brukar ju sluta halv 11 och det är ju super men bara därför så lägger lärarna ibland extra lektioner efter där för att till exempel ha prov som imrogon då vi har matteprov vid 11.40 .. Men sen är det faktiskt HEEEELG!!

Någon som har nått som man kan hitta på imorgon? :) hör av er i så fall!

Duschen väntar mums !


Kommentarer
Postat av: Malin

Träningen var verkligen sjukt tråkig... tråkigt att vi va så få det förstör typ allt..

2009-01-30 @ 12:04:54
URL: http://mmolin.webblogg.se/
Postat av: Linda

haha, kortedala vann över sport med typ 20 bollar så ni lär ju krossa dem ;)

2009-01-30 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0