val inför 2an och 3an!

Nu gäller det, den 27 februari ska alla valen inför tvåan och trean vara klara. Inriktining, individuella val och sånt.

Jag har redan bestämt inriktning, ekonomi jag vill ju bli någonting inom juridik. Det känns så otroligt bra faktiskt, fråga mina vänner jag är en sån person som aldrig ger mig även om jag har fel så kämpar jag för min sak! haha.. Sen ska jag läsa idrott B det är ändå en kul grej att få röra på sig och så. Sen blir det specialidrott eftersom jag tränar så mycket så det tjänar jag ju på och sen blir det nog, samhäll B, historia B, dom två är något sorts paket som man kan välja, 200 p och antagligen religion B. Det är så framtiden kommer se ut. Men jag hade velat läsa matte C också. Får se hur det blir, det kommer bli så otroligt svårt ! Tur att jag har utvecklingssamtal innan så kan man ju ta det där hahaha !

På måndag mellan 14-16 så ska vi ha nått på skolan som handlar om det här med val, nått sorts seminarium. Det kommer vara som typ på öppet hus att man får gå runt så kommer alla lärare prata om sina ämnen och sånt. Det blir säkert jättebra :)

<3



Nu blir det matteplugg med min kära Exponentbok.. Kyssss!

Kommentarer
Postat av: Lukas

haha, den boken har jag med! Hur seg som hälst...

2009-01-30 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0