VÄRLDENS BÄSTA SCHEMA!!

Sådär nu har jag tränat klart och duschat. Träningen var roligt men så störande att folk ska komma med så idiotiska åsikter om ingenting ! jag blev sjukt förbannad men vad kan man göra? det är bara att gilla läget, hallen är sämst och vi får inte ha klister.. Sånt är livet...

Jag va precis inne och kolla schemat med, så sjuuuuukt bra! Det gjorde min dag sååå mycket bättre. halvdagar typ ^^ bara måndag och onsdag som är lite sådär men det får man leva med.. 8-16.30 är lite halv jobbigt faktiskt.. Ni ska få se det med,

FÖRE

Före
man ser inte så mycket tider märker jag nu och dom ljusblåa är workshop alltså dit går man om man behöver hjälp eller så :)



Efter
samma här, de ljusblåa är för hjälp eller om man ligger efter eller liknande. Den orangea är ENDAST v.5 det handlar om valet mellan samhäll /ekonomi eller samhäll/samhäll :)

Nu blir det dags för the hills igen ^^ Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0